Sådan hjælper vi dig på byggepladsen

Dine håndværkere har travlt på byggepladsen, og fokus er på byggeriet for dine kunder. Som din faste servicepartner stiller vi et uddannet serviceteam til rådighed. Vi hjælper dine medarbejdere med at opretholde orden på byggepladsen, så sikkerheden altid er på plads – og vi varetager løbende rengøring i skurvogne samt slutrengøring. Vores medarbejdere gennemgår relevant uddannelse på vores Service Academy, så du er sikret kvalificeret arbejdskraft, der kender opgaverne og miljøet.

byggeplads

Suveren – din garanti for høj fleksibilitet

Vi ved af erfaring, at tidsplaner og deadlines ændres. Vi er kendte i byggebranchen for vores høje fleksibilitet, og derved vores evne til at komme med kort varsel, når behovet opstår eller deadlines rykkes. Vi tilpasser ligeledes vores bemanding med samme korte varsel, så du er i stand til at levere som aftalt.

Det at have sans for detaljen oplever vi som værende særdeles vigtigt for det samlede indtryk af dit projekt. I Suveren har vi udviklet unikt koncept, som sikrer en høj produktivitet og kvalitet. Det vil vi rigtig gerne fortælle mere om.

Som entreprenør eller byggeleder er din fornemmeste opgave at få arbejdsgangen til at flyde uden problemer og bruge tiden mest fornuftigt, hvor den skaber direkte værdi til din virksomhed. Derfor har vi specialiseret os i at hjælpe til på byggepladser ved hjælp af vores eget Service Academy.

Alle vores medarbejdere skal gennemgå og bestå uddannelsen med løbende opkvalificering, så vi sikrer en ensartet service og strømliner vores kompetencer. Vi har stor respekt for travlhed og kan altid hjælpe med såvel store som små opgaver, hvor der skal rykkes hurtigt og bruges ekstra mandskab. Og så er vi naturligvis selv iført sikkerhedsudstyr hver dag på din byggeplads.

Det kalder vi sans for detaljen

Vi kan eksempelvis tilbyde

Vi er ikke blot endnu et rengøringsfirma

Hvor vi kommer ind i byggeprojektet er ikke afgørende, men vi vil naturligvis gerne være din samarbejdspartner fra start til slut. I takt med, at behovet ændrer sig, har du har altid mulighed for at skrue op og ned for frekvensen, eftersom vi er meget fleksible og har klare ambitioner om at imødekomme dine ønsker og behov.

Vi er ikke tilfredse, før du er. Det kalder vi sans for detaljen.

Uddrag af medarbejdere

sans-for-detaljen

Enhver god virksomhed består af et stærkt team

Du møder blandt andet Afrim

Når du møder ind på kontoret, har din virksomhed været i trygge hænder hos blandt andet Afrim, der er serviceleder hos Suveren. Du kan altid betragte vores servicestab som din egen forlængede arm, og vi strækker os gerne langt for at gøre dig tilfreds. Fælles for alle vores medarbejdere er, at de er skolet på vores Service Academy og dermed har bevis på deres kunnen samt deres serviceorienterede adfærd og mindset, der er utroligt proaktivt.

Dem kan du se frem til at møde, når du har os som din faste servicepartner.

Brug for hjælp og vejledning?

Har du brug for hjælp eller vejledning, er vi ikke mere end et kald eller en e-mail væk. Vi sidder klar ved telefonen og computeren, så tøv ikke med at henvende dig til os uanset forespørgsel.

Her finder du de oftest stillede spørgsmål

Så er du godt klædt på til at komme videre.

Ja. Vi bestræber os på altid at imødekomme forespørgsler, hvor behovet er akut. Vi har respekt for din travlhed, hvorfor du roligt kan kontakte os døgnet rundt. Så skal vi nok finde en løsning.

Vi arbejder, når du har behov for det. Vil du helst have, at det foregår uden for hverdagene, så du har mere plads, gør vi gerne det.

Vi har altid eget sikkerhedsudstyr med og er uddannet i brugen heraf. Du skal derfor ikke bekymre dig om hverken sikkerhedshjelm, tøj eller sko.

Ikke alle taler dansk, men engelsk er et krav for at være ansat hos os. Desuden gennemgår alle vores medarbejdere et forløb på vores Service Academy, der skal bestås.

Du får altid en fast kontaktperson hos os, som du kan ringe eller skrive til, hvis du har brug for hjælp eller vejledning.

Det kommer helt an på opgavens omfang. Typisk er der at tale om længerevarende kundeforhold, hvor vi kommer med faste intervaller, der varierer fra hver dag til en gang om ugen.

Vi har hjulpet entreprenørvirksomheder af alle størrelser med eksempelvis oprydning af byggeaffald og materialer på byggepladsen, rengøring af skurvogne og slutrengøring efter endt byggeprojekt.

Vi sørger for at tilpasse staben til opgaven. Det er både i din og vores egen interesse at levere så god service og rengøring som muligt inden for en tidsramme, du er med til at fastsætte.

Vi sender først en faktura, når opgaven er afsluttet. Dette aftales ved indgåelse af aftale.

Vi kan dokumentere lige præcis det, du har brug for. Har du særlige ønsker, aftales det på forhånd.

Hvem skal du rette henvendelse til?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? For at give dig den bedst mulige oplevelse på din henvendelse, får du altid en specialist i røret, som har kendskab til netop din branche og kan rådgive og vejlede dig i alle typer forespørgsler.

null

Jane Møller

Specialist

Tal med vores specialist Jane Møller

Jane optimerer ansvarsfuldt tilgangen af nye kunder. Med sit friske humør, drive og engagement sørger Jane for, at salgsprocessen forløber professionelt og giver kunden et værdifuldt indblik i virksomheden.

kalender-01

Book et møde med Jane

  • DD slash MM slash YYYY
telefon-01

Bliv ringet op af Jane

  • DD slash MM slash YYYY
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Navigation
Kom tættere på os via de sociale medier hvor vi deler brancheviden og information

Log in with your credentials

Forgot your details?