Imponér dine hotelgæster fra første øjekast
Fra dine gæster træder ind ad døren og til de checker ud igen, skal de imødekommes af et imponerende hotel, der lever op til deres forventninger og mere til. Med os som din faste servicepartner har du et fagligt veluddannede servicepersonale, der udfører kompetent kvalitetsrengøring på samme måde hver gang.

Sådan skaber vi værdi for dig og dine gæster
De gode kundeoplevelser er katalysatoren, der skaber din motivation til at drive dit hotel. Dine hotelgæsters meninger er altafgørende for dit renommé, og du har konstant fokus på at tilføre værdi til hver enkelt overnattende eller besøgende. Her spiller førstehåndsindtrykket en væsentlig rolle, hvor især rengøringen er central. Derfor tilbyder vi at skræddersy et setup til dine ønsker, krav og behov, så du i stedet kan koncentrere dig om at levere en helstøbt service.
Som Hotel Manager har du rigeligt at se til. Du har visse standarder for renlighed og hygiejne, og det har vi stor forståelse og respekt for. Derfor udvælger vi et dedikeret team, der har gennemgået et særegent uddannelsesforløb på vores eget Service Academy med henblik på at varetage rengøring og relaterede serviceopgaver på netop hoteller. Vi strømliner og ensarter kvaliteten gennem opkvalificering af vores medarbejdere, hvilket sikrer, at dine gæster får den samme gode service og oplevelse ved hvert visit.
Vi kan eksempelvis tilbyde
Oplev ensartet rengøring med et veluddannet servicepersonale
Hos Suveren gør vi en dyd af at kende hver eneste afkrog af dit hotel. Vi ved af erfaring, at det skaber de bedste resultater, når vores medarbejdere kender opgaverne og dermed bidrager til at styrke samarbejdet med dit eget personale. Gennem vores Service Academy uddanner og kompetenceudvikler vi kontinuerligt vores medarbejdere, således at alle er serviceorienterede gennem adfærd og tager initiativ til at levere et endnu bedre resultat til fordel for dig og dine hotelgæster.
Du har altid mulighed for at op- og nedskalere efter behov og lade os varetage specialopgaver, da vi er yderst agile og fleksible. Ligesom du måler dig selv på dine hotelgæsters tilfredshed, måler vi os selv på din. Derfor er du hos os sikret professionel hotelrengøring og service på et højt niveau.
Uddrag af medarbejdere

Enhver god virksomhed har et stærkt team i ryggen
Mød eksempelvis Pawan og Sheryl
Nære, personlige relationer er noget, vi hos Suveren lægger stor vægt på. Du skal have fornemmelsen af, at vores medarbejdere er en forlængelse af din egen stab, og at vi altid er der for at hjælpe dig. Vi har udelukkende folk ansat, som har styrket deres faglige kompetencer på vores Service Academy, har gennemgået nøje udvælgelsesprocesser og efterlever vores ufravigelige krav om at have sans for detaljen.