- Albion Afrim RexhaServiceleder
- Kristian S. NielsenUdviklingskonsulent

Enhver god virksomhed har et stærkt team i ryggen
Sammen med dig tager vi ansvar for din uddannelse og karriere.
Hos Suveren er medarbejderne vores vigtigste ressource. Vi ønsker at tiltrække og tilbyde vores kunder de bedste medarbejdere i branchen. I Suverens Service Academy giver vi dig den nødvendige uddannelse og træning for at du kan leve op til vores og kundernes forventninger. Har du et brændende ønske om at skabe karriere, så er mulighederne tilstede.
Hos os får du ansvar fra dag et og vil efterhånden blive koblet på serviceopgaver, hvor du sammen med dygtige kolleger skaber kundeoplevelser med sans for detajlen. Har du lyst til at være en del af en virksomhed i udvikling, og brænder du for at gøre en forskel inden for Hotel & Restauration, Bygge & anlæg eller Produktion & Service, så tøv ikke med at kontakte os.
Vi søger altid dygtige medarbejdere til vores team
Vi er en virksomhed i vækst og søger derfor altid kvalificerede medarbejdere på fuldtid eller deltid. Så kig her, hvis du mangler et job med gode kollegaer.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning
Har du et veludviklet servicemindset og har du lyst til at arbejde i hotelbranchen? Så er det måske dig vi søger til hotel i Nordsjælland eller på koncernens hovedsæde i København.
Om jobbet
Du bliver en del af et helt nyt team, hvor du enten som stuepige eller opvasker sikrer kunde- og serviceoplevelsen, gennem din solide erfaring fra servicebranchen.
Vi søger følgende
- Stuepige m. koordinerende opgaver, dagtimer, fuldtid i København
- Stuepige, 30 timer, dagtimer, i Skodsborg
- Stuepige, 20 timer, dagtimer, i Skodsborg
- 2 Opvaskere, fuldtid, dag/aften, i Skodsborg
- Opvasker, fuld tid, dag/aften, i København
Jobbet udføres mandage til fredage. Der er lukket i juli måned, hvor ferie skal afvikles.
Stuepige
Værelsesrengøring og rengøring i public area, samt ad hoc opgaver.
Opvasker
Opvask og rengøring i køkken. Du uddannes også til at kunne udføre øvrige service-relaterede opgaver.
Vi søger dig som…
- har et professionelt mindset og veludviklet serviveadfærd
- kommunikerer klart og tydeligt på dansk og/eller engelsk
- arbejder struktureret
- har en høj produktivitet, professionel arbejdsmoral og kvalitetssans
- er velsoigneret og præsentabel
- arbejder selvstændigt og i team
Som person er du udadvendt, energisk og positiv. Du har en evne til at håndtere alle former for opgaver, både daglige rutineopgaver samt uventede ad hoc opgaver.
Du er en problemløser, og i stand til at tage udfordringer i stiv arm. Du er effektiv, selvstændig og udstråler service.
Det er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet, at du kan fremvise en ren straffeattest og kan sikkerhedsgodkendes.
Du bliver uddannet i Suverens Service Academy og on location.
Opstart
Hurtigst muligt
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, samt CV med billede til: [email protected]
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
For yderligere information, kontakt venligst Drift & Servicechef Pia Knøfler på mail [email protected] eller på mobil 60 19 26 90
Account Manager
Er du entusiastisk, udadvendt og har et udviklet hunter-gen? Så er det måske dig vi søger til vores salgsafdeling.
Suveren er et veletableret rengøringsfirma der tilbyder erhvervsrengøring med speciale indenfor hotel- og byggebranchen. Vi vækster kraftigt og har brug for flere salgskræfter primært målrettet hotel og restaurationsbranchen.
Om jobbet
Vi leder efter en salgsprofil, der ikke er bange for at springe ud i tingene. Du brænder for salg og trives med at tale med andre mennesker. Du har erfaring med Inbound salg og har kendskab til principperne inden for salg og service.
Dine primære opgaver vil være
- nyskabende salg
- udførelse af salgsfremmende tiltag til eksisterende kunder
- booke og afholde møder
- bidrage til at indfri Suverens mål for omsætning, møder mv.
- tilbudsgivning og kontaktudarbejdelse
Vi søger dig som
- har et professionelt mindset og veludviklet serviceadfærd
- kommunikerer klart og tydeligt på dansk og engelsk
- arbejder struktureret
- har en høj produktivitet, professionel arbejdsmoral og kvalitetssans
- er selvstændig og tager initiativ
- er en udpræget teamplayer
Vi tilbyder
- en fuldtidsstilling i en virksomhed med fokus på vækst og udvikling
- træning og uddannelse i eget Service Academy
- gode udviklingsmuligheder
- løn efter kvalifikationer og attraktiv bonusordning
Lyder dette som noget for dig, så send din ansøgning sammen med dit CV og billede til [email protected].
Ansøgninger behandles løbende og med fuld diskretion.
Opstart
Hurtigst muligt
For yderligere information, kontakt venligst Peter Nielsen på mail [email protected] eller på mobil 28706910
Vi glæder os til at høre fra dig
Har du et veludviklet servicemindset og har du lyst til at arbejde i hotelbranchen? Så er det måske dig vi søger til hotel i København.
Om jobbet
Du bliver en del af et helt nyt team, hvor du som stuepige sikrer kunde- og serviceoplevelsen, gennem din solide erfaring fra servicebranchen. Som stuepige består jobbet i værelsesrengøring og rengøring i public area, samt ad hoc opgaver. Du uddannes også til at kunne udføre øvrige servicerelaterede opgaver.
Vi søger følgende:
- Stuepige fra 20 timer, dagtimer
Kvalifikationer:
Har et professionelt mindset og veludviklet serviceadfærd kommunikerer klart og tydeligt på dansk og/eller engelsk arbejder struktureret har en høj produktivitet, professionel arbejdsmoral og kvalitetssans er velsoigneret og præsentabel arbejder selvstændigt og i team.
Egenskaber:
Som person er du udadvendt, energisk og positiv. Du har en evne til at håndtere alle former for opgaver, både daglige rutineopgaver samt uventede ad hoc opgaver. Du er en problemløser, og i stand til at tage udfordringer i stiv arm.
Du er effektiv, selvstændig og udstråler service. Det er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet, at du kan fremvise en ren straffeattest og kan sikkerhedsgodkendes.
Du bliver uddannet i Suverens Service Academy og on location.
Opstart hurtigst muligt
Ansøgningsfrist: vi ansætter løbende
Send din ansøgning, samt CV med billede til: [email protected]
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Har du et veludviklet servicemindset og har du lyst til at arbejde med ledelse i rengøringsbranchen? Så er det måske dig vi søger til vores team i Hvidovre.
Om jobbet
Vi vækster kraftigt og har i den forbindelse brug for at ansætte en serviceleder. Du får ledelsesansvaret for medarbejdere, hvis primære opgave er at udføre serviceydelser indenfor hotelservices og erhvervsrengøring. Din hverdag er alsidig og fleksibel, da den i høj grad styres af vores kunder og deres behov. Du har stor frihed i din daglige planlægning, denne kan dog udfordres af akutte opgaver, som du sikrer bemanding til.
Kompetente kollegaer står klar til at bakke op og hjælpe, hvilket sammen med kunderne giver en stor kontaktflade i hverdagen. Desuden har du ansvaret for at planlægningen, timeregistrering og kvalitetssikring.
Vi søger dig som:
- har et professionelt mindset og veludviklet serviceadfærd
- kommunikerer klart og tydeligt på dansk og/eller engelsk
- arbejder struktureret
- har en høj produktivitet, professionel arbejdsmoral og veludviklet kvalitetssans
- er velsoigneret og præsentabel
- arbejder selvstændigt og i team
Som person
er du udadvendt, energisk og positiv. Du har en evne til at håndtere alle former for opgaver, både daglige rutineopgaver med særligt fokus på høj produktivitet og kvalitet. Du er en problemløser, og i stand til at tage udfordringer i stiv arm. Du er effektiv, selvstændig og udstråler service.
Det er en forudsætning for at komme i betragtning til jobbet, at du kan fremvise en ren straffeattest. Da størstedelen af din arbejdsdag er ude hos kunderne og dine medarbejdere, stiller vi naturligvis bil til rådighed.
Du bliver uddannet i Suverens Service Academy on location.
Opstart hurtigst muligt
Ansøgningsfrist :
Send din ansøgning, samt CV med billede til: [email protected]
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Hos Suveren tilbyder vi mere end en jobbeskrivelse og en linje på CVét
Vi tilbyder ikke bare en arbejdsplads. Vi giver vores medarbejdere mulighed for at blive en del af en unik virksomhedskultur og fællesskab. Derfor lover vi vores medarbejdere, at deres udvikling hos os ikke står stille. Hos os er det op til dig, hvor langt du vil drive din karriere, og derfor tilbyder vi løbende træning og uddannelse.
Det er ikke diplomet men dine evner, der skaber karrieren
Ønsker du at dygtiggøre dig og få en karriere i Suveren? Så er Selva Alimi et godt eksempel på hvordan det er muligt at udvikle sig og skabe sig en karriere fra Servicemedarbejder til Kundeambassadør.
Servicemedarbejder til Kundekoordinator
I 2011 startede jeg som servicemedarbejder med at udføre rengøring i Storkøbenhavn. I takt med at jeg fik en solid erfaring indenfor branchen, fik jeg også ansvaret for at kommunikere og koordinere driftsopgaverne i samarbejde med vores kunder.
I dag sidder jeg i et betroet job som Kundeambassadør. Min vigtigste opgave er at sikre et professionelt forløb med kunden gennem onboarding og overlevering til Suverens øvrige drift.
Selva Alimi
Kundeambassadør