Hotelrengøring er en tillidssag, vi tager seriøst

Der kommer hele tiden nye hoteller og restaurationer, som har behov for kompetente servicevirksomheder. Det er et marked i vækst, og vi kan tydeligt mærke interessen for skræddersyede løsninger, hvor der kan op- og nedskaleres efter behov og travlhed.

 

Vi samarbejder med en lang række hoteller, hvor vi på daglig basis servicerer værelser, toiletter og andre forhold, der har brug for vores ekspertise. Vi er derfor fuldt ud klar over, at det er en tillidssag at have os til stå for rengøringen.

 

Gæsten førstehåndsindtryk er altafgørende i forhold til den samlede oplevelse. Derfor er det vores fornemmeste opgave at levere service og rengøring, der lever op til både hotellets også gæstens forventninger. Her spiller vores Service Academy en essentiel rolle, som gør os i stand til at levere ensartede resultater hver dag.

 

Foruden at der altid skal være rent og pænt på et hotel, er faktorer som indeklima og vedligeholdelse også væsentlige, når det drejer sig om at indfri gæstens høje forventninger. Derfor har vi klare retningslinjer for, hvordan og hvorledes vi gør tingene. Således kan vi skabe gode forhold for alle hotelgæster og fungere som hotellets forlængede arm og personale.

Kvalitetssikring og uddannelse er nøglen til et godt resultat

For at være i stand til at strømline vores service og kvalitet har vi skabt en intern uddannelse, som alle vores ansatte skal igennem. Her får de løbende kurser i forbindelse med opkvalificering, og vi sørger hele tiden for, at alle vores medarbejdere har de kompetencer, som vores kunder efterspørger og forventer.

 

Vores Service Academy er en målrettet uddannelse, der har til hensigt at sikre, at alle gør tingene ens. Det betyder, at man som hotelejer eller manager kan se frem til, at tingene bliver gjort på den samme måde – hver gang.

 

Vi er overbeviste om, at vores uddannelse er med til at sikre et godt resultat, som kan ses på bundlinjen – både hos jer og os. Hotellet får rengøring og service på et højt niveau, som er en del af gæstens samlede oplevelse. Han eller hun vil derfor føle sig godt tilpas og er mere tilbøjelig til at komme igen. Uddannelsen bidrager desuden til, at vi har glade og tilfredse medarbejdere, der drives af de gode resultater og det gode samarbejde med det pågældende hotel.

Vi er ikke bare endnu et rengøringsselskab

Da vi betragter vores Service Academy som årsagen til vores succes – sagt i al beskedenhed – vil vi også påstå, at vi ikke bare er endnu et rengøringsselskab. Vi skræddersyr løsninger til det pågældende hotel, som altid har mulighed for at op- eller nedskalere efter behov. Har du behov for ekstra personale i forbindelse med travlhed, er vi yderst fleksible og kan træde hurtigt til.

 

Vi gør rent med et smil og har fokus på den gode oplevelse, som løfter din forretning. Vi anvender miljøvenlige rengøringsmidler, og vi bestræber os på at skåne miljøet så meget, som det overhovedet er muligt. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker et seriøst rengørings- og servicefirma, som tager din forretning og dit hotel alvorligt –og går til opgaven, som var det vores eget hotel.

 

Du kan kontakte os på os på telefon 22 40 02 24 eller på [email protected].

 

 

Navigation
Kom tættere på os via de sociale medier hvor vi deler brancheviden og information

Log in with your credentials

Forgot your details?